Werkwijze

Afspraak

Per telefoon, mail of Whatsapp kunt u contact met mij opnemen voor het maken van een afspraak.

Mocht ik niet direct bereikbaar zijn, dan neem ik z.s.m. contact met u op.

TIP: Vraag of iemand die met u mee wil kijken. 3 weten er altijd meer dan 2!

Bezoek

Op de afspraak, kom ik bij u langs met al mijn apparatuur, gereedschap en de monturen.

I.v.m. huidige Covid19 pandemie hanteer ik het Covid19 protocol, om u, mij en de omgeving te beschermen.

Anamnese/-Inventaris

Voordat de meting start, wil ik graag van u weten of er (medische) zaken zijn die uw gezichtsscherpte kunnen beïnvloeden.

Ook zie ik graag waar u (soms letterlijk) tegenaan loopt. Wat zijn de problemen die ik voor u op kan lossen?

TIP: Laat me zien wat uw bezigheden zijn.

Oogonderzoek

Samen gaan we uw ogen onderzoeken. Ik doe de oogmeting en u geeft aan wat u ziet. Opticien op de koffie beschikt over alle apparatuur om een gedegen oogonderzoek te doen.

Voor deze service breng ik €50,00 in rekening. Schaft u een bril bij mij aan, dan wordt dit bedrag verrekend met uw bril.

Feit: Als gediplomeerd opticien voldoen we aan alle eisen die het lidmaatschap van de NUVO stelt.

Evaluatie

Na het oogonderzoek nemen we onze bevindingen samen door. 

Wat is de conclusie en hoe kunnen we het ‘optische’ leven van u aangenamer maken?

Met mijn apparatuur kan ik u ter plekke laten zien wat de mogelijkheden zijn in uw specifieke situatie!

Glas/Montuur

Welke glazen maken u blij? Welk montuur zit lekker en staat u goed? Hoe kunnen we deze zaken combineren tot de perfecte kijkoplossing die bij uw wens(en) past.

TIP: Hier is een persoon die dicht bij u staat gewoon heel fijn. Ik ben/blijf in principe de verkopende partij.

Prijsopgave

Als alle wensen duidelijk zijn, maak ik een prijsopgave. Indien deze akkoord is en deze goed voelt, zorg ik ervoor dat de prijs vast komt te liggen.

Duidelijkheid is waar Opticien op de koffie voor staat. Geen verrassingen achteraf.

Productie

Zodra de order rond is, ga ik er voor zorgen dat de bril werkelijkheid wordt. Dat houd in:

  • Ik bestel de glazen.
  • Ik monteer de glazen.
  • Ik controleer de glazen en montuur.
  • Volledig afgesteld en gepoetst, pak ik deze voor u in.

Ik ga hier voor perfectie!

Afleveren

Als opticien op de koffie streef ik er naar om uw bril zo snel mogelijk bij u af te leveren.
Graag rond ik het proces ook positief af. U krijgt per slot van rekening niet elke dag een nieuwe bril!

Ik zorg er persoonlijk voor dat uw bril perfect zit!

Contact

Na 1 a 2 weken neem ik contact met u op, om te informeren de bril/kijkoplossing naar wens is.

Omdat de klantbeleving voor mij voor op staat, zal ik regelmatig informeren naar u en uw bril.

Opticien op de koffie is (bijna) altijd bereikbaar. Ervaart u problemen, schroom niet en laat het me weten.

Problemen

Ervaart u ondanks onze goede inzet toch problemen?

Bijvoorbeeld:

  • U bent op de ‘verkeerde’ bril gaan zitten.
  • Niet alleen u, maar ook uw hond vindt uw bril om op te vreten.
  • De bril/product voldoet niet aan uw wensen. Ik wil dat u tevreden bent.

Laat het me weten!

Intresse

Als u na het lezen van mijn werkwijze denkt: ‘Goed verhaal, ik wil de ervaring ook echt ervaren…

Neem gerust contact met me op. Ik streef er na om 7 dagen per week bereikbaar te zijn en zal altijd op zéér korte termijn reageren.

Wellicht heeft u snel de opticien op de koffie!